sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Palokuntanuorten leiri


Perskele sanon minä, tää mun kirjotteu on totaalisesti jääny. Mut syynä on se että oon ollu töissä ja eilen tulin Palokuntanuorten valtakunnalliselta leiriltä joka kesti 6 päivää.

Tuo palokunta leiri oli Porissa ja siellä oli n.3000 nuorta. Teltassa nukuttiin, koulutuksessa käytiin. Nyt on ensiapu jatko koulutus käytynä. Meillä oli ihan mahtava koulutus ryhmä kiitos siitä 3 ryhmäläisille. Kouluttajat oli mahtavia ja jopa opinki asiat jotka käytiin! Vaikka muutamana päivänä vettä sato niin ei se palokuntalaisia haittaa;).   Kertakaikkiaan mahtava kokemus! Eli tällänen suur leiri järjestetään neljän vuoden välein.  Mulle tää oli toinen.

Mutta huomenna alkaa taas työt, ihan mukava mennä töihin jälleen. :)  Eli oon seuraavat 4 viikkoo dementikkojen kanssa. Raskastahan se on mutta ihan mukavaa hommaa!:) 




 
 
 
 





-Jenspa :3


 

Ei kommentteja: