torstai 17. heinäkuuta 2014

Iloinen


Hei kaikki ihanat!  


Oltiin tossa yks päivä vähän kuvailemassa pitkästä aikaa! :) 
Tässä postauksessa kuvia on hurjan paljon.  Tiistaina käytiin Saran ja Sonjan 
kanssa Ylöjärvellä elovainiossa pikasesti shoppailemassa.
 Teen huomenna postauksen ostoksista mitä sieltä ostin, koska nyt on niin paljon kuvia tässä postauskessa.

Oon ollu tänään iltavuorossa 13.30-21.30.
Huomenna sitten aamuvuoro 7-14.
Eli jos en vielä ole maininnu niin olen iäkkäiden dementia osastolla kesätöissä tällä hetkellä.
Oon tosi paljon tykänny olla, ihana keksiä niille jtn virkistystoimintaa.
Tänäänki laulettiin niiten kanssa paljon ja luin niille muutaman runon. 
Aivan mahtavaa!
 Oon niin ilonen että mulla on kesätöitä. Mikä sen parempaa ku päästä auttaa ihmisiä, siitä mä tykkään! 

Nauttikaa pirteistä kuvista ! 


























-Jenspa

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

oot kyllä niin paan**taavan näkönen ;)