maanantai 28. huhtikuuta 2014

lomasuunnitelmia

Heissan! Tällä tytsyllä on tänään vapaa päivä. Olin tosiaan viikonlopun töissä ja huomenna alkaa harjottelu samassa paikassa missä teen töitäkin. Eilen toivoin että olis lämmin päivä ja paistais aurinko mut eipä näy koko aurinkoo, ei siel mitää arskaa voi ottaa:/.

Tosiaan mun harjottelu kestää 4 viikkoo. Ja sit on enää yks päivä koulua ja alkaa loma! Voi hitsi ku tää eka vuosi on menny amiksessa nopeesti. Mun luokkalaisista on tullu mulle tosi tärkeitä ja  varsinkin asuntolaporukasta!  Tästä ekasta vuodesta teen vielä lähiaikoina postauksen, paljo kuvia luvassa!

Kesälomasuunnitelmia ei mulla oikeestaan ole mökillä haluun viettää aikaa paljon koska mikä ihanempaa mettän keskellä, näsijärven rannalla, rauhassa, rantasauna ja yms yms :) Sit aijon viettää kavereiden kanssa paljon aikaa! Totta kai joka kesä pitää ainakin yhessä huvipuistossa käydä mut sitä en vielä tiedä mikä huvipuisto.
Mut oikeestaan aivan kaikki on vielä auki.

Nyt KAIKKI vastaa mun kyselyyn. Mulla on kauhee hinku tehä videopostaus mut en osaa päättä mikä se olisi tai mistä siinä kertoisin! Nyt kaikki sanoo ideoitansa mulle, että saan aikaan hassun hauskan video postauksen :)


                                                             -Jenspa :3

Ei kommentteja: