sunnuntai 5. tammikuuta 2014

bloggaaminen

Ciao kaikki mussukat! :3

Mä täs mietin et kui upeeta olis kehittyy täs bloggaamisessa paljon ja saada paljon lukijoita. Olis niin helmee. No totta kai sen eteen pitää tehäkki jotain, eihä niitä lukijoita tuu jos ei ole jotain kiinnostaa luettavaa ja kiinnostavia kuvia. hmmh. Mun kuvat on alkanu vähentyy koko ajan, se ei oo hyvä juttu, mut johtuu vaan ja ainoastaan siitä että kamera on rikki. :/ Ja i phonella ei tuu mitää parhaita kuvia, tai siis joo hyvä laatusia ne siin puhelimes on mut ku laitan ne vaik tänne blogii, niin pikselimössöö niist vaan tulee.. jäiks. Haluun kameran takaisin!:/ No ihan turha sitä ny tässä valittaa..

Oon päälle vuoden kirjottanu blogia ja sitä ennen meillä oli kaverin kanssa yhteinen. Kyl mä jonku verra oon kehittyny, enny sanois että paljoo mutta ainakin vähän. Koska nykyään ei tarvi sillei miettiä mitä kirjottaa vaan sitä juttuu vaan tulee, toki on sellasiakin päiviä että ei vaan saa tekstii,mut eiks se vaan kuulu tähä juttuu :)


Nyt kaikki jos olis postaustoiveitaa niin kommenttiaa! Ja kysymyksiä sekä mielipiteitää! Olis tosi kiva :3














              






-Jempukka :3


1 kommentti:

Tuuli kirjoitti...

-kysymyspostaus
-päivänasuja
-huonepostaus
-videopostauksia
-kuvapostaus (lukijat antaa aiheet ja sun tehtävä on toteuttaa ne esim. "Näkymä huoneesi ikkunasta")

♥: http://wonderlandxxtuuulis.blogspot.fi/