maanantai 18. marraskuuta 2013

Voihan ketun kuono!

Täs pieni avautuminen...

Nyt ketuttaaa tai siis vituttanu koko päivän. Myöhästyin meinaa töist 2 ½ tuntia.. ASD.. Onnistuin nukkumaan pommiin. Mä annan tosi hyvän vaikutelman sinne harjottelupaikkaan..
Mun piti keskiviikoks saada näyttösunnitelmaa valmiiks mut sitä siirretti perjantaiks,no toisaalta hyvä koska aikaa enemmä tehä.. Mut taas toisaalt ei hyvä, koska jouduttiin mun poissaolojen takia siirtää koska en oo kerinny olla tarpeeks töissä.. No Vittu mitä mä sille voin että olin viikon kipeenä! huooh..
No mut suurin ongelma tässä on se että en tiä mitä siihen näyttösuunnitelmaan pitää tehää, ja plääh.. Stressaaa niin paljon tollanen. Niin ja keskiviikkona meen 3 kerran hygieeniapassikokeeseen seki stressaa, jos en pääse sitä nyt läpi niin pläääh... EN tiä mitä si teen jos en pääse.. Mulla on 3 viikkoo tätä harjotteluu jäljellä ja mä aijon panostaa siihe nyt kunnolla! Itse asiassa ei mun tarvi paljo asioit muuttaa muutaku herätä ajoissa ja olla aijoissa paikalla. Muuten menee hyvin! :) Tai ainkain luulisin että menee hyvi :o.
Oon sekoamis pisteessä! Huomenna alkaa työt 6.30 ja siellä mä aijon olla ajoissa! Se on päätös, eikä mitää muuta! Määä nostan sen perseeni sängystä aamulla! :D okeoke nyt mä rauhotun että ette saa mitää raumoi täst tekstistä..Lol

Laitan Tietokoneen kiinni ja laitan pään tyynyn ja nukun ! Hyvät yöt rakkaat lukijani !:3 Hih

Psstt.. Ärsyttää tälläset postaukset mis ei oo kuvii!

Ei kommentteja: