lauantai 12. lokakuuta 2013

Syyslomaa

Se on niinku syyslomaa ny tai virallisesti se alkaa maanantaina !:) Mut ei se ny niin pilkun tarkkaa ole.Mun lomaa menee haravoidessa, siivotessa ja sen sellasta.
 Tänään tuli koulukuvat nettiin näkyviin, koulukuvat on aina yhtä järkkyjä, ainakin mulla :) Laitan kuvaa niistä!
No mutta mitäs mulle kuulukaan? No ihan hyvää, koulu stressaa tosi paljo koska mulla keräänty kaikki työt kasaan niin niitä sitä iha hermona yritin tehä ja sainhan mä ne tehtyä. Taas tuli uusi etä tehtävä ja se pitäis tehä. Mä ajattelin että joo Amis on paljo helpompaa ku ylä asteella mutta pyh. ainakin sosiaali ja terveys alalla se ei oo helpompaa ku yläasteella. Meillä alkaa liikunta vasta toisena vuonna, mälsää :/ ja tosi outoo. :o.

Meil on syysloman jälkeen enää viikko koulua ja sitten alkaa työharjottelu jakso päiväkodissa. :) Odotan innolla. Ite meen Halliin ja perhe tutuille asumaan siks aikaa!:)

No eipä tässä sit muuta nyt nukkumaan ja aamulla aikasi ylös ja haravoimaan.:3 Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!<3






                                                   Meikä, mut ei mu hiukset enää ton väriset oo :)
                                                  Siinä mun hömpät!<3 Laura,Milla,Vivian, Salla
                                             Punaset ne mu hiukset nykyää on :3 hih!



Ei kommentteja: