lauantai 15. kesäkuuta 2013

Kuuleks mua kukaan?

-äää mua oikeesti ärsyttää ku  en oo päässy tänne kirjottaa kun tosiaan olin siel leiril ja sit Virroilla kaverilla. Tänään sit kotiin pääsin! Ja sit maanantaina taas leirille. Huomen aamuna pitäis konfirmaatioon mennä mua jänskättää ku mun pitää mennä sönkkää sinne mikkii jotain ja sit kerää kolehteja niin mun  tuurilla huitasen jotakin sillä kepillä , ei olis eka kertaa...   :DD


-Jee jee Torstaina sain tietää että pääsen Jämsässä alottaa syksyllä koulun, lähihoitaja alalla!:)
Seki jänskättäää jo nyt. :S

- Tänään kävin sillee pikasesti Tampereella Janikan ja sen porukoiden kera. Ostin housut ja yhen paidan , kuvaa tulee alas :> Ja mun bikinit tuli postis :>.

-Perjantaina kävi pieni tapaturma ajettiin yhteen Janikan kans pyörillä ja janikan varvas murtu..! gröhöm näin me (y)..

No juu mut nyt kuviii  :>>




















Ei kommentteja: