keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Haaste

HAASTE

 
1. Kerro 11 asiaa itsestäsi
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen
3. Keksi 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haasta  bloggaajia , joiden blogeilla on alle 200 lukijaa
5. Kerro, kenet olet haastanut!
 


1. 11 asiaa itsestäni.
1. Tykkään laulaa
2. pidän koirista
3. musiikki kaikki kaikessa!
4. lenkkeily on kivaaa:)
5. rakastan valokuvaamista!
6. Kaverit on läheisiä mulle!
7. Alotan ens syksynä amikses koulun lähihoitaja-alalla
8. Tykkään meikata
9. oon väsyny
10. oon  energinen :D
11.  odotaan lomaa!<3



2.kysymykset mulle haastjalta
1. Mikä on parasta ulkonäössäsi? hiukset
2. Miksi bloggaat? se on kivaa (:
3. Mitä sarjaa/sarjoja katsot telkarista? Salkkarit
4. Millasta musiikkia tykkäät kuunnella? pop
5. Mikä on paras lautapeli? mm.. muuttuva labyrintti :D
6. Mitä CD-levyjä sulla on? Jotain vanhoi:D
7. Mikä susta tulee isona? iso:P
8. Mikä on sun lempparileffa? niit on monia!
9. Ootko usein myöhässä? väälillää juu
10. Mitä pelkäät? pimeetä..:D
11. Mitkä fiilikset just nyt? MIkäs täs koulussa istuunn..


3.Mun kysymyksethaastetuille

1. Miks bloggaat?
2. lempiaine koulussa?
3. Mikä on kesässä parasta?
4.Mitä teet kesällä?
5. Lempi jäätelö maku ?
6. Paras kesä herkku?
7. Oletko kesätöissä?
8. Tykkäätkö lämpösistä päivistä?
9. Tykkäätkö olla rannalla, kesällä?
10. Asia omassa ulkonäössä mistä tykkäät?

5 haastan
 
Ek ja vilma    http://canyouseeourparadise.blogspot.fi/
Neea              http://lovemeandmylifeftneea.blogspot.fi/
Sara               http://justoneboringlife.blogspot.fi/


PS. Vielä kiitos kiialle!

1 kommentti:

Kiia kirjoitti...

Ole hyvä :D